воскресенье, 27 мая 2012 г.

Адвокати – це ті ж самі пірати?


В четвер ввечорі 26 квітня 2012 їхав я собі рейсовим автобусом у відрядження у Вінницьку область, коли, проїжджаючи в районі Жашкова отримав вхідний телефонний дзвінок із-закордону.  Мені зателефонувала дружина одного мого клієнта Мохамед Абдірашид Ворсайме і повідомила, що у неї позаштатна ситуація. Мохамеда звільнили добу чи дві тому із Київського СІЗО, але наразі він знаходиться в офісі адвокатської контори (мова про - ТОВ "Центр Правової допомоги №2 Колегії адвокатів" (код 38105159) - що по вул. Гусовського, 12\7 у м. Києві) і хтось із юристів-адвокатів по скайпу в режимі відео-конференції вимагає у неї, дружини Мохамеда негайно перевести 10 000 (десять тисяч) доларів США через Western Union на рахунок адвокатської контори, в іншому випадку Мохамеда з офісу не відпустять, і будуть тримати його там доти, доки не надійдуть кошти від родичів із Скандинавії.
У мене з собою якраз були телефони цієї адвокатської контори (050-594-0785,) і я спробував їм зателефонувати.   Оператор з’єднав мене з абонентом  050-594-0785, коли якийсь чоловік підняв слухавку я попросив його зв’язати мене з кимось із партнерів контори. Слухавку взяв адвокат Веприцький С. (принаймні він так представився). Нажаль розмову почав записувати на диктофон не із самого початку.  Телефонував я разів три.
Спочатку я назвав своє прізвище ім"я та по-батькові і сказав, що я є новим захисником Мохамеда, і що мені щойно повідомили родичі, що в адвокатській конторі утримують по-суті заручника і незаконно вимагають гроші за послугу, яку фактично так і не надали.  На що пан Веприцький С. відповів, що дійсно Мохамед винен йому і "конторі" гроші, і що поки родичі не переведуть їм\йому\ ці гроші, Мохамед залишатиметься у них.
У мене не залишилося вибору (в цей день я був вже в районі Жашкова – 120 км від Києва) тому мені залишалося тільки імпровізувати.

Я сказав, що я є адвокатом тієї самої скандинавської амбасади, тієї країни, громадянином якої є пан Мохамед Абдірашид Ворсайме. І що прямо зараз в офіс адвокатської контори, де незаконно утримують de facto заручника-іноземця - себто по вул. Гусовського, 12\7 у м. Києві виїжджає група захвату МВС разом із черговим послом-консулом. «Чекайте, через хвилин 10-15 вони будуть у Вас!» сказав я, і поклав слухавку. Ось приблизно як це було:
Коли я поклав слухавку, гр.Веприцький зателефонував мені вже сам десь через 5 хвилин, і почав ображати, щось скиглити в трубку, заперечувати факт перебування Мохамеда у нього в офісі тощо, але якось невдало і невпевнено. (Доречі, ось цікаве відео: з відомим захисником прав іноземців - адвокатом Веприцким С.: http://youtu.be/yD1iwqBlJus) Ось аудіо-запис цієї розмови: http://soundcloud.com/avvocato-oleg/liberationofthehostage1
Далі я знаю історію вже зі слів Мохамеда (коли ми побачились із ним вже 29 квітня 2012), є свідки цієї розмови. Що все так і було: тобто дійсно у його родини вимагали гроші (як повідомила мені дуржина Мохамеда по телефону в той вечір), і незаконно проти його волі утримували в офісі на вул. Гусовського, 12\7. 
Проте в якийсь момент охоронець адвокатської фірми взяв його за шкірки і просто випхав на вулицю, без будь-яких пояснень. Він опинився без грошей і фактично сам в незнайомому місті.
Треба сказати, що одна дівчина, яка працювала в цій адвокатській конторі чи то секретарем, чи то молодшим юристом по найму (і яка стала невільним свідком цієї ситуації) за власною ініціативою на своїй машині відвезла Мохамеда в центр міста до його хостелу. Так що далеко не всі співробітники ТОВ "Центр Правової допомоги №2 Колегії адвокатів" - перевертні. Є й нормальні люди, проте їх там схоже ніхто не цінує.

p.s. Дружина, яка кілька днів до цих подій народила Мохамеду другу дитину, не могла повірити своїм вухам. Сказати, що адвокати її шокували - означає нічого не сказати! Після цієї розмови з "безкоштовними захисниками" по Skype у молодої жінки просто пропало молоко.
Вся історія тут: http://innocentsukr.blogspot.com/2012/05/blog-post_26.html?showComment=1338114694154#c9065693989949526371



4 комментария:

  1. Права иностранцев в Украине. Интересное видео: http://youtu.be/yD1iwqBlJus

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  3. Веприцький Сергій Сергійович
    Номер рішення: 10
    Коли ухвалено рішення: 12.11.2003
    Ким видано свідоцтво: Харківська обласна КДКА
    Номер свідоцтва: 1114
    Поштовий індекс: 61000
    Область: Харківська область
    Р. телефон: 8-050-594-07-85

    ОтветитьУдалить
  4. Правову оцінку ситуації згідно Закону "Про адвокатуру" мають надати члени кваліф-комісії адвокатури:
    Голова Харківської обласної КДКА - пані Стаматіна Марина
    Владиславівна, 61003, м.Харків, пров.Короленко, 19
    тел. 057-700-56-36, 057-700-56-35 –факс

    ОтветитьУдалить