Відсутність в Києві всенародно обраного мера має конкренту ціну - це
людські життя тих, хто не встигає доїхати до лікарні через дорожні корки
на автошляхах столиці. Ніхто доречі ніколи не рахував загиблих від "стояння в корках". Думаю, що це щонайменше сотня людей щороку.
ПОПОв-гуляйтер ніколи не візьметься щось змінювати на автошляхах столиці бо він маріанетка, і не має власної волі і сили щось змінювати (і бажання - напевно теж не має). Наприклад, сказати Овочу та іншим VIPам, що їхні кортежі заважють проїзду швидкої. Призначений зверху гуляйтер ніколи не візьметься робити радикальні реформи по зменшенню кількості авто на автошляхах столиці (наприклад, ввести обмеження на в"їзд в місто як в Лондоні, Пекіні тощо).
p.s. Сьогодні простояв 3 години в дорожніх корках. Стільки ж простояли напевно і пацієнти "швидких". Кількість авто на автошляхах столиці вже перевалила за 1 (один) мільйон. Далі буде тільки гірше!
***
(моя стара стаття про дану проблему)
Про Час прибуття карети «швидкої» до пацієнта і час доїзду до лікарні:
«в Україні близько 24% постраждалих помирають в лікарнях, а 76% - поза їх межами, на місці настання невідкладного медичного стану чи на шляху до лікарні, тоді як у розвинутих країнах 72% постраждалих помирає в лікарнях.»[1]
З листопада бригада екстреної (швидкої) медичної допомоги має прибути до пацієнта (в межах міста) протягом не більше 10 хв., і далі – є ще 15 хв. аби доставити пацієнта в лікарню, з моменту отримання виклику, який відноситься до категорії екстрених. В столиці в 2012 році карети «швидкої» дотримувались цього нормативу лише у 52% випадків[2]. Водночас у старих, віддалених від підстанцій районах міста «швидку» можна очікувати і до півгодини. Основних причин, які призводять до таких суттєвих затримок в прибутті санітарного транспорту до пацієнта, коли кожна хвилина – на вагу золота, є декілька. Перше, це - автомобільні 9-ти і 10-ти бальні корки в столиці, які стали вже звичним явищем, і з якими фактично ніхто не бореться (тобто відсутня системна урядова чи то міська програма боротьби з корками). Річ у тім, що за даними ДАІ в столиці вже другий рік поспіль спостерігається ситуація, що чи не щодня на столичні автошляхи виїжджає до 1 (одного) мільйону автомобілів. В післявоєнні роки (і до середини 80-их рр..), коли столиця відбудовувалась, і було збудовано переважну кількість автошляхів, ніхто не міг передбачити, що вже в 2012 році кількість автомобілів перевищить мільйон. Держава і міська влада зайняли позицію страуса, і воліють не помічати цієї проблеми, часто-густо лише погіршуючи дорожню ситуацію на автошляхах перекриваючи рух автівок для проїзду кортежів чиновників. Особисто бачив кілька разів, що карети «швидкої» вимушені чекати разом з пацієнтами аж поки не проїде «папа». ДАІшники не пропускають часто-густо санітарний транспорт, хоча це заборонено законом. Кінець-кінцем майже нічого не робиться для побудови і належного ремонту автошляхів: після зими сніг зійшов разом з асфальтом. Немає слів аби описати якість дорожнього покриття. Що спричиняє тяжкі аварії, диски в автомобілях істотно деформуються, що унеможливлює безпечну експлуатацію автівок, в тому числі карет «швидкої».
Отже, проїзд карет «швидкої» унеможливлюється через занадто завантажені автошляхи, відсутність місць для паркування авто, паркування автівок водіями де і коли завгодно, в т.ч. перекриття проїздів в дворах та прибудинкових територія тощо. Все це не може не впливати на своєчасність прибуття карет 103 і доставки пацієнта в лікарняний заклад. Спроби законодавця вирішити цю проблему на рівні Закону «Про екстрену медичну допомогу» (зокрема в перехідних положеннях впроводжена норма, що водії повинні пропускати карету «швидкої»; проте законодавець мовчить про те як це технічно можна зробити скажімо при одно- і дво-полосних застарілих автошляхах, відсутності естакад, достатньої кількості парк місць тощо) викликають лише посмішку і говорять про нерозуміння проблеми і відсутність системного підходу до її вирішення.
Рекомендації: необхідно проаналізувати передовий світовий досвід боротьби з корками на автошляхах. Потрібно вносити зміни до ПДР за прикладом, скажімо, китайців під час проведення Олімпіади в Пекіні в 2008 році. Тобто запровадити систему боротьби з корками, яка полягає в обмеженні для руху автівок по місту: система парних і непарних чисел (для бортових номерів авто). В Пекіні, де було біля 5-ти мільйонів авто, вдалося істотно розвантажити автошляхи і індекс корок впав з 9,6 до 6,9 (по 10-ти бальній системі)[3]
В Токіо - столиці Японії з корками борються наступним чином. Ви не зможете ніколи придбати автомобіль, якщо не принесете в автосалон довідку про те, що у Вас є у власності гараж або парко-місце. За відсутності цього документу автівку Вам ніхто не продасть в принципі. Також в Токіо ідуть по шляху побудови дво та три-рівневих естакад, що теж дозволяє істотно розвантажити автошляхи.
В Лондоні кілька років тому було запроваджено платний в’їзд у центральну частину міста, що дозволило істотно скоротити кількість автівок на автошляхах і таких чином звільнити проїзд для карет «швидкої». http://innocentsukr.blogspot.com/2013/04/blog-post.html
ПОПОв-гуляйтер ніколи не візьметься щось змінювати на автошляхах столиці бо він маріанетка, і не має власної волі і сили щось змінювати (і бажання - напевно теж не має). Наприклад, сказати Овочу та іншим VIPам, що їхні кортежі заважють проїзду швидкої. Призначений зверху гуляйтер ніколи не візьметься робити радикальні реформи по зменшенню кількості авто на автошляхах столиці (наприклад, ввести обмеження на в"їзд в місто як в Лондоні, Пекіні тощо).
p.s. Сьогодні простояв 3 години в дорожніх корках. Стільки ж простояли напевно і пацієнти "швидких". Кількість авто на автошляхах столиці вже перевалила за 1 (один) мільйон. Далі буде тільки гірше!
***
(моя стара стаття про дану проблему)
Про Час прибуття карети «швидкої» до пацієнта і час доїзду до лікарні:
«в Україні близько 24% постраждалих помирають в лікарнях, а 76% - поза їх межами, на місці настання невідкладного медичного стану чи на шляху до лікарні, тоді як у розвинутих країнах 72% постраждалих помирає в лікарнях.»[1]
З листопада бригада екстреної (швидкої) медичної допомоги має прибути до пацієнта (в межах міста) протягом не більше 10 хв., і далі – є ще 15 хв. аби доставити пацієнта в лікарню, з моменту отримання виклику, який відноситься до категорії екстрених. В столиці в 2012 році карети «швидкої» дотримувались цього нормативу лише у 52% випадків[2]. Водночас у старих, віддалених від підстанцій районах міста «швидку» можна очікувати і до півгодини. Основних причин, які призводять до таких суттєвих затримок в прибутті санітарного транспорту до пацієнта, коли кожна хвилина – на вагу золота, є декілька. Перше, це - автомобільні 9-ти і 10-ти бальні корки в столиці, які стали вже звичним явищем, і з якими фактично ніхто не бореться (тобто відсутня системна урядова чи то міська програма боротьби з корками). Річ у тім, що за даними ДАІ в столиці вже другий рік поспіль спостерігається ситуація, що чи не щодня на столичні автошляхи виїжджає до 1 (одного) мільйону автомобілів. В післявоєнні роки (і до середини 80-их рр..), коли столиця відбудовувалась, і було збудовано переважну кількість автошляхів, ніхто не міг передбачити, що вже в 2012 році кількість автомобілів перевищить мільйон. Держава і міська влада зайняли позицію страуса, і воліють не помічати цієї проблеми, часто-густо лише погіршуючи дорожню ситуацію на автошляхах перекриваючи рух автівок для проїзду кортежів чиновників. Особисто бачив кілька разів, що карети «швидкої» вимушені чекати разом з пацієнтами аж поки не проїде «папа». ДАІшники не пропускають часто-густо санітарний транспорт, хоча це заборонено законом. Кінець-кінцем майже нічого не робиться для побудови і належного ремонту автошляхів: після зими сніг зійшов разом з асфальтом. Немає слів аби описати якість дорожнього покриття. Що спричиняє тяжкі аварії, диски в автомобілях істотно деформуються, що унеможливлює безпечну експлуатацію автівок, в тому числі карет «швидкої».
Отже, проїзд карет «швидкої» унеможливлюється через занадто завантажені автошляхи, відсутність місць для паркування авто, паркування автівок водіями де і коли завгодно, в т.ч. перекриття проїздів в дворах та прибудинкових територія тощо. Все це не може не впливати на своєчасність прибуття карет 103 і доставки пацієнта в лікарняний заклад. Спроби законодавця вирішити цю проблему на рівні Закону «Про екстрену медичну допомогу» (зокрема в перехідних положеннях впроводжена норма, що водії повинні пропускати карету «швидкої»; проте законодавець мовчить про те як це технічно можна зробити скажімо при одно- і дво-полосних застарілих автошляхах, відсутності естакад, достатньої кількості парк місць тощо) викликають лише посмішку і говорять про нерозуміння проблеми і відсутність системного підходу до її вирішення.
Рекомендації: необхідно проаналізувати передовий світовий досвід боротьби з корками на автошляхах. Потрібно вносити зміни до ПДР за прикладом, скажімо, китайців під час проведення Олімпіади в Пекіні в 2008 році. Тобто запровадити систему боротьби з корками, яка полягає в обмеженні для руху автівок по місту: система парних і непарних чисел (для бортових номерів авто). В Пекіні, де було біля 5-ти мільйонів авто, вдалося істотно розвантажити автошляхи і індекс корок впав з 9,6 до 6,9 (по 10-ти бальній системі)[3]
В Токіо - столиці Японії з корками борються наступним чином. Ви не зможете ніколи придбати автомобіль, якщо не принесете в автосалон довідку про те, що у Вас є у власності гараж або парко-місце. За відсутності цього документу автівку Вам ніхто не продасть в принципі. Також в Токіо ідуть по шляху побудови дво та три-рівневих естакад, що теж дозволяє істотно розвантажити автошляхи.
В Лондоні кілька років тому було запроваджено платний в’їзд у центральну частину міста, що дозволило істотно скоротити кількість автівок на автошляхах і таких чином звільнити проїзд для карет «швидкої». http://innocentsukr.blogspot.com/2013/04/blog-post.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий